četvrtak, 31. listopada 2013.

Ne sjećaj se dugo samo snova



Ne sjećaj se dugo samo snova
Odlučih na kratko riješiti kako dolazi mi moja slutnja.
Križ se nadvio kraj mene kada pitala sam da li smijem.
Istog trena zaboravih jer je nastala viđenja pomutnja,
ali tada ponovo se nadvio taj križ velik, crn i nijem.

„Čuješ li me?“, prošaptala je čežnja moja brza.
Tada bljesnu s druge strane odraz bijeloga križa.
Pomislih kako sada tek se slutnja moja strasno trza,
ali to je bio duh tvoj jer mi nastala je slika bliža.

U tvojim snovima Bog ti moje ime je spomenuo,
a ja brzo odgovorih ime tvoje.
Vidjeh kao da me guraš, kao da si se okrenuo.
Sanjaj; sanjaj samo pjevanje moje.

Sada ne sjećam se onoga stiha
koji vratio je meni odgovora;
nije bitno da li to je slutnja tiha,
samo Ljubav uvijek biti mora.
0111 750

Nema komentara:

Objavi komentar