četvrtak, 24. listopada 2013.

Slavim Te, Kriste



Slavim Te, Kriste
Neka mi nitko ne prigovara danas,
neka me danas nitko ne dira;
ja slavim veliki dan za sve nas,
neka mi danas glazba svira.

Nisam se riješila kredita teška
nego sam platila najveće račune
nakon osam mjeseci, nije greška,
ostaju samo još sitne kune.

Ovim se putem zahvaljujem
svima koji su čekali na mene.
Još o dugovima nekim čujem,
ali i tu dolaze promjene.

Bez ijedne ovrhe, bez isključenja
prošlo je ovo teško razdoblje.
Sada dolazi novo; do viđenja,
sve državno i privatno osoblje.

Opet ćemo surađivati,
već osjećam dah siromaštva,
ali moramo  isplivati
iz ovoga stanja strašna.

Hvalim Te, Kriste, što mi dade uslišanja,
velika je slava Tvoja u ovome domu.
Ti se sjećaš svih mojih nastojanja
da pobjegnemo totalnom slomu.

Opet Te molim, čuvaj i dalje
ovo malo stado mladih i starih;
Tebi stižem na sveto priobalje,
Tebi se klanjamo, mira nam podari.
2410  2303


Nema komentara:

Objavi komentar