četvrtak, 17. listopada 2013.

Ljubljeni,



Ljubljeni,
čujete li kako pjevam, neusklađena tona,
neka ode koji grešnicu ne sluša.

Poslanica ja sam, nemilostiva kad čujem zvona,
ona koja svijeta dobra još ne kuša.
Svežanj jedan nosim ljubnih pisama,

umorena tijela kojim pjeva moje očinstvo
da bih istom istoga poljubiti na klisama
jer zamolih ono što mi dade moje posinstvo.

U tom svežnju piše pravednosti neke
jer mi umoreno tijelo, mojim tonom uglazbljeno,
pomazanjem kazuje te male proreke,

još od onog dana kada me dodirnu, ruglu Vazmeno.
Ljubiti ga koji mrzi preteško je obraćenje,
nedodirljivo za ovaj domovinski naraštaj,

pa sad nudim, grešna, svoje posvećenje.
Gospodina meni pust je Isusa Krista navještaj.
Ako me ne poznaješ,

a pjeva moga čuješ, uranka,
grijeha svoga doznaješ.
Ljubav ova traži danka.
1810 849 

Nema komentara:

Objavi komentar