četvrtak, 17. listopada 2013.

Jutro u svemiru



Jutro u svemiru
Dobro jutro, moj Isuse, velika  svetosti;
danas nisam grijeha se još sjetila ni jednog.
Ti si me opravdao da usred čednosti
započnem dan i da tražim znanja vedrog.

Dobro jutro, Hrvatska jer u tebi se budim
pa sam usred uspomena nekako radosna
i neka sveti naši, koje ovaj svijet osudi,
vide da su ovdje, s nama, neka to se zna.

Dobro jutro, velika moja mlada obitelji,
na vama će naša grozota i ljepota ostati.
Za svoj mali dom uvijek budite revnitelji,
gdje god bio, da mognete pred Boga stati.

Dobro jutro, svijete koji državom postade
i u kojem ima naših ljudi  dobre volje.
Neka i tebi Gospodin donese malo nade
da bi tvoje digitalno srce postalo još bolje.

Dobro jutro i vama, jadnici i siromasi
koji ne znate kamo uopće pripadate.
Vaša duša nevidljiva mnoge duše spasi,
ali vi za jutra dobra možda ne znate. 

Dobro jutro, biljke i životinje, prirodo,
dobro moje jutro neka zvijezde sve dostigne.
Dobro je dok svemir osta prigodom
da se nešto više na zemlji postigne.

Dobro jutro, Crkvo Katolička moja
i svi Božji pape, služavke i sluge.
I tebi sada dobro jutro usred zbroja,
koji me probudi ispod noćne duge.
1810  549                                  

Nema komentara:

Objavi komentar