četvrtak, 24. listopada 2013.

Vrag u dućanu



Vrag u dućanu
Dobrih ljudi ima, dobrih pokušaja,
jedna žena platila je moju svijeću
kao da odjednom je poslušala
glasa koji pjeva „mrijet' ću“.

„Bog vas blagoslovio“, rekoh spontano
sred dućana gdje se pita za sve cijene.
Čula se je moja riječ kao nešto strano;
žedne oči neke svratiše na mene

dok su druge poniknule
od stidljivosti nepotrebne neke,
dušu moju proniknule;
usne moje ne vidješe prijeke

koje glasno iskale su obraćenja.
Sve nas je blagajnica izjednačila,
navikla na razna iznenađenja.
Prisustvo duha ona je značila.

Sad se pitam što nam treba
čuvati prisustvo duha u dućanu
dok u crkvama nam nije potreba.
Tamo uvijek okrećemo drugu stranu

naše duše, a ne damo da se vidi
izvan svega, usred svijeta.
Nije Bog moj, nije Onaj koji se stidi
Oca laži, vraga prokleta.

Ne skrivajte mi živu Riječ, Boga moga;
vrag je po dućanima, ali ima tamo nas.
Neka blagoslovi Bog moj kupca svakoga;
neka prodre kroz dućane Njegov spas.
2510 730

Nema komentara:

Objavi komentar