nedjelja, 20. listopada 2013.

Povjetarac odozgo



Povjetarac odozgo                                                                                                                                 
Hladno je, zebe oko dlanova i posvuda struji
predskazanje o preminuću tjelesnoga aparata
kojim se služim svakodnevno; o nadolazećoj oluji
koja će pomesti prašinu s onoga nižega kata

i niže razine života ove ranjive duše, odlazim opet.
Uz tjeme ustaje živa kosa i strši, a srce putuje
kroz vrhove mojega postojanja što ga je bilo spet
radi nekih iz Naroda. Povjetarac odozgo popuhuje

i ne da mi, ne da mira više i kao da me priziva
i doziva i vuče...bjelodano mi je sve i nejasno
kako uopće naokolo idem, ni dužna, ni kriva,
a sva pripravna na nekakvo uzdignuće krasno

u kojemu ne živim više ja i ne postojim,
ne onakva, ali slična sebi. Uzalud se ogrčem
i preko glave pokrivam jer u Duhu lako stojim.
Još ne znam kako, ali sokove žive kao da srčem

na slamčicu; voda živa me opere i napoji
pa gledam gdje sam i od čega sam sastavljena;
to je želja i žeđ, odaziv koji uopće ne dvoji,
i ne stigne, hoću li tako biti bačena ili ostavljena

kao kad čovjek zabrine se u starosti, ne
nego ja letjeti gore moram, vuče me sila.
Sada već vidim, ali ne vjerujem sve,
vidim da sam tamo naprijed nekada bila,

davno, još prije mojega vatrenoga krštenja
kada vidjela sam puno znakova pa znam
da su oni bili znak ovoga obraćenja
o kojemu pjeva veselo moja duša prozna.
2010 2202

Nema komentara:

Objavi komentar