srijeda, 16. listopada 2013.

Slutnja ispod pokrova



Slutnja ispod pokrova
I sad sam bez znanja, sivče,
i sada sam napuštena kula,
ruševna za nevinče
koje šipraga je obula

da sa gušterima traži stijene.
Prehladno je u podrumu,
a opasno istrčati na lijene
konake na vrućem humu

pa sad pokraj stuba ležim
jer sam tamo kao suha trava
i nikamo ti ja ne bježim
jer je klima jako zdrava.

Bez tebe ne mogu ništa
učiniti drugo do li siestu;  
samo trzam repom nervišta
na sjenovitom podestu.

Kako okreću se svjetlila,
tako moji nervi rade;
tama se na sunce izlila,
a vrućine mi pokrov grade.

Kad sam poslala te odavde,
nisam uze niti vezala,
tada pustila sam duha pravde
kako bih se oštro srezala,

a Pravednost me sada ljulja,
slava Sina Čovječjega.
Ovdje nikad nema onog mulja,
samo puno smijeha dječjega.
1610 1159

Nema komentara:

Objavi komentar