subota, 26. listopada 2013.

Izobilje oproštenja



Izobilje oproštenja

Evanđelje po Luki, glava 18, redak 14
14 Kažem vam: ovaj siđe opravdan kući svojoj, a ne onaj! Svaki koji se uzvisuje, bit će ponižen; a koji se ponizuje, bit će uzvišen."

Ne znam se poniziti pred Tobom, Isuse. Kada želim to, postajem licemjerna i molim za oproštenje, a u sebi pomišljam kako i nisam tako loša kako Ti pripovijedam. Znam kako iskreno pokajanje pomaže, ali se ne kajem previše, važno mi je da sam se sjetila poniziti pred Tobom. Tada zaista dolazi pokora, nešto mi se dogodi loše i ja znam, to je stoga što sam bila zlobna i ohola dok sam Ti povjeravala i nabrajala grijehe. Tek tada dolazi iskreno i naknadno kajanje iako si mi Ti već oprostio. To je milost Tvojega oproštenja.
Ponekad, kada ne stignem službeno na ispovijed, kajanje me obuzima strašno, a Ti tada daješ mi sve i uslišavaš me; po izobilju Tvojih darova znam da si mi oprostio pa tek onada odem zaista na ispovijed, da bude i službeno.
Iskreno pokajanje dolazi u svakom slučaju uz Tvoju pomoć, ali nikako drugačije. Bez Tvoje pomoći, ostajem samo običan licemjer. 2710 631

Nema komentara:

Objavi komentar