ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Milostivi pozdrav



Milostivi pozdrav
Hvala Ti, Gospodine za lijepu riječ, hvala Ti za veliku utjehu
jer ja ne znam i naučiti moram govoriti malo uvijeno.
Iako sam neprekidno od grubosti svoje u grijehu,
Ti mi dade milost i pozdrav za srce mi ucviljeno.

Neka milost Tvoja, Gospodine Isuse, bude sa svima,
lijepo mi spomenu Ti nakon mojih grubosti.
Primi pozdrav grešnika kojega sad kajanje obuzima
i neka s Duhom Tvojim ostane milosti

koji izgovori sve one krasne istinite riječi što mi posla
u pravome trenutku kad već mišljah da sam propala.
U grubosti je neki vrag koja od jadne iskrenosti posta
i koja me kinji kao da sam bludu ja se odala.

Sada, kad me osokoli i kad me utješi Tvoj pozdrav,
znam da će biti Tvoja premilosrdna volja za mene.
Moj će duh se sigurno izliječiti i postati zdrav
i neću sigurno još dugo biti u carstvu gdje su sjene.
1410 1735

Nema komentara:

Objavi komentar