nedjelja, 27. listopada 2013.

Sačuvaj me u sebi



Sačuvaj me u sebi
Da li će ikada shvatiti netko tu slabost ljubavi koju nosim za Tebe,
da li postoji čovjek kojemu naše razgovore obuhvatiti je dato
i da li je svaka ljudska ljubav prema Tebi takva ista za usporedbe?
Ne, svako biće Tebe koje, Isuse, ljubi, drugačije je Tebi predato.

Zato ljubljen si u izobilju i raznolikosti, Ti, koji izobilje stvaraš;
u mnogim odnosima svaku dušu sebi drugačije zadobivaš
i onoga kojega izabireš i rađaš prema sebi čitavoga otvaraš;
mnoge žrtve i muke trpiš, ali mnoge osobe ljubljene zato imaš.

Učini mene sebi vjernom i odanom, u našoj ljubavi me čuvaj.
Anđeo Tvoj naviještava Te u meni i po Duhu meni se utjelovi
da Ti svom svojom dušom službenica mognem biti pa me guraj,
šalji me određenim stazama da mi um i duša u Tebe uplovi.

U meni i dalje živi, ne dopusti nikada one odijeljenosti
kada se još nismo bili blisko susreli;
predugo sam iščekivala i tražila, Istino, Tvoje milosti.
Svakog časa u ljubavi me svojoj iznova operi.
2810 320

Nema komentara:

Objavi komentar