ponedjeljak, 21. listopada 2013.

Stražar 2



Stražar 2
Ne stvaram li to ja zbog tebe koji moliš,
nemam li ja duha predanosti u sebi samoj?
Nisi li onaj koji postojano mene voli,
predan duboko u podsvijesti mojoj tamnoj?

Nije li to ljubav koja mene, tako grešnu, molitvom pronađe
usred pusta, nespretna života s pohlepom
za opijatima, i s konzumizmom, uvijek željnu neke krađe
i srca ispunjenog ohološću, požudom?

Od kada sam tvoju molitvu doživjela i spoznala,
još su gore napasti na meni pa me muče
kao da sam jednu vjernu dušu opet izdala,
a koja nježnim povjerenjem uvijek me izvuče

od najgrešnije, ledene smrti koja sveudilj vreba.
Nije li to ljubav i predanost neka koja od mene je jača,
koja stražari postojano na ograničenjima neba
u ovoj duši koja nevinošću postaje, a tako puna drača?

I kada slavim Boga našega, ti se sretan i blaženo osmijehuješ
kao neko bespomoćno dijete koje dobilo je pohvalu
ili malo majčine nježnosti, i oca koji istu majku dodiruje
po kosi da bi mu pokazao jednu vječnu tajnu malu.

Kao sretno dijete upijaš sve moje uspjehe stvaralačke;
njih samo ti u dubini takvima prepoznati znaš
jer spoznaješ koliki skok su napravile versi ove nejačke.
Zbog molitve koja Boga slavi, ti mi tada ovaj osmijeh daš.
2210 854



Nema komentara:

Objavi komentar