subota, 12. listopada 2013.

Lice Ljepote



Lice Ljepote
Kad sam Te ugledala nedavno, bilo je to kao promjena u duši.
Kad sam Te čula, srce mi je poskočilo u dubini uma
jer mi Tvoja pažnja, evo, sve nevolje ruši
i svaka Ti je riječ blagoslov vjernoga razuma.

Dat ćeš, znam, dat ćeš mi svakoga duha kojega pripravno čekam
i ne znam koji će biti, to je ono najljepše
jer sama nikada te Ljepote Ti ne mogu zamisliti do vijeka.
Ljepoto, srce Ti je od  utrobe svake mekše.

Već sam počela i aritmetiku stvarati od Tvojih pojavaka,
od svake Tvoje riječi koju mi proslijeđuješ,
od svih mogućih slutnji i slika. Nevjerna sam u tome i svakojaka,
znam, ali kontemplirati mi naređuješ.

Ipak vidjeh Te, prekrasnoga i bez jedne boli, u vječnosti
kako sam za sebe od svoje čistoće živiš.
Da, tu si, nisi otišao daleko i nestao iz povijesne svijetovnosti
ali si puno više od svega i u čemu Ti se divim.

Kako smo maleni ljudi, kako smo puni nepotrebnih opterećenja,
a samo jedno je potrebno, predati se radosno Tebi do kraja
i do presmionih uzleta i padova teških, do ushićenja
od iščekivanja samo Tvoje nepojmljive Ljepote beskraja.

Gospodine Kriste, Tvoja je slava iza Tvojih predubokih rana,
daleko ispod svakoga groba i jame od pakla;
Tvoja je slava dalje i od rajskih  nebesa, ogromna i prostrana,
Tvoja je Ljepota prozirnija od najfinijeg stakla.

Nikakve mase u Tebi nema, lagana moja jedinosti blaga,
nikakve težine nego prozračnost i nedodirljivost sama.
Ti stvaraš pjenu oko svijeta od ničega, a svuda ostavljaš traga;
Ti si više nego svjetlila i preko svih si tama.

Duša se ova Tebi nada, ne želi ništa manje od Tvoje Ljepote,
i Tvoju krhkost i Tvoju bezimenost u  Imenu Ti slavim,
Svemogući Isuse; povedi me s onu stranu slavne Golgote
da Ti vidim lice koje mi Ti, sretan, u oči postavi. 1310 148

Nema komentara:

Objavi komentar