utorak, 29. listopada 2013.

Kamenje u vrtu mome



Kamenje u vrtu mome
Cvijeće vrta mojega normalno je uvelo
kao što se to pred zimu obično i događa.
Izgoreno kamenje još nije bijelo,
a niti ne znam da li tamo kakva pahulja pada.

Na visoravni mojoj stoji izgrađeni zid;
niti jedno drvo kod mene ne raste.
U mojemu skrovištu polako samo gubim vid,
a na nebu iščekujem oblake tmaste.

Nema nikoga tko bi mene pozvao na čaj,
nema toga s kime bih na večeru izišla.
Vukovi se motaju kao što je to i običaj,
ja sam grijehu jako blizu prišla.

Možda ne znam, možda nisam svjesna
kako stojim sa izgradnjom svoje odanosti.
U meni je velika gruda podsvjesna
i ledena je pa mi hladi kosti.

Predosjećam vuka kako se u janje oblači,
osjećam stegu strašnu, iako nisam neposlušna.
U mome se srcu sve više nekako mrači,
slobodu nemam, zakonima predajem se, zdušna.

Nema veze, nisam tako nevina i mlada
pa da netko žalio bi za mnom.
Još uvijek se krećem samo pokraj stada
i nikada ne spavam u skrovištu tamnom.

Zašto tražiš poslušnosti od mene,
a onda tuguješ zbog moga uvenuća?
Zašto tjeraš me, čemu opomene
kao da ja ne znam život Uskrsnuća?
2910           2039

Nema komentara:

Objavi komentar