utorak, 1. listopada 2013.

Bankrot



Bankrot
Ljubav radi ljubavi postoji,
ona jedina je istina i život,
ona sama sebe naokolo traži.
Kada čovjek s ljubavlju broji,
tada skreće i postupa krivo,
tada napada ga otac laži.

Ja Te ne znam ljubiti ovako
kako beskrajno me ljubiš Ti,
samo vidim da od Tebe ludim
i odlazim iz svijeta ja polako
u kojemu znaju samo računati.
Zbog Tebe ja neprekidno nešto gubim.

Svaki moj gubitak dajem dragovoljno,
svaki puta osjećam se potpunijom
kada Ti prihvatiš moje neimanje.
Gubitak me čini zadovoljnom;
zato ludim jer dolazi mi slom,
ali moje se uvećava znanje.

Spoznajem sve bliže Tvoje izobilje
koje sastoji se od mojega gubitka.
Sve što nemam, to si Ti.
Ti si moja ljubav i moje milje,
ja se Tebi klanjam radi Svitka
iz kojega se uči Tebe ljubiti.

Sve što o Tebi u Bibliji piše
mnogi ljudi zaista u sebi žive;
ja te ljude po Tebi prepoznajem.
Pokraj takvih ljudi lako dišem
i zbog nekih su mi suze održive,
a svoga dragog dugo već u Tebi spoznajem.

To je onaj koji Tebi daje sve gubitke,
to je onaj kojega si meni poslao,
koji u meni je sebe izgubio.
Kriste, Bože, uzmi me iz ove plitke
moje ljudske privrženosti. Ti si meni njega dao
jer si vedro, strasno mene ljubio.

Molim Te za sve te Tvoje;
molim Te, Isuse, podaj njima mene,
neka moj gubitak budem ja.
Znam da Ti si uzeo gubitke moje
i zahvaljujem Ti što si dao meni sjene;
znam da ja sam Tvoja ljubljena.
210 500

Nema komentara:

Objavi komentar