ponedjeljak, 30. rujna 2013.

Rane listopadske pobožnosti




Majstor Vlado
Ovoga će listopada naići
još jedan hrvatski praznik,
a Hrvatska će istom stići,
kao neki jači bezobraznik,

na neku novu postaju Europe.
Uzdižu se stjegovi pobjednički,
na Hrvatski Sabor mrazne kiše škrope,
a puk živi, živi Marxu slavljenički.

Plovi, moja zemljo, plovi u ponore
fanatičnoga svjetskoga jedinstva;
nema toga zakona ove nove obnove
koji se neće promijeniti u svrhu sestrinstva

s mnogim drugim zemljama i proleterima.
Slobodnjaci miješaju se s Narodnom Obranom,
Vlado drži sve sa svojim zvijerima,
a pučanstvu tiho dolazi nam Sveti Franjo.

Molimo Te, Kriste, Bože, za blagostanje
u kojemu živi naša draga Unija.
Ne podaj nam ništa više, a ni manje;
daj da nam se tu pojavi još i Mumija.

Meni jednu želju još usliši,
Poreznu upravu samo ljubavlju podari.
Sve drugo nek nam sad miriši
kao suha ruža, neka živi nam herbarij.
110 600







Klarina pjesma 5
Kratke su mi kose gole,
na njima ni pokrova nema,
a tijelo mi slavi, slavi.
Sve mi kosti sada Boga mole
da me primi. Opravu pripremam,
samo Tebi da se javim.

Moji su ožiljci zastarjeli,
samo jedna rana postadoh
koja čezne k Tebi doći.
Duh je ovaj kao neki ostarjeli,
nepokretni ovčar. Moje stado,
raštrkano usred mrkle noći,

brsti sočnu ispašu s vrhunaca,
a ja pjevam iz potiha;
čekam samo na Tvoj znak.
Crnih vrana krvnih zrnaca
ima iza moga stiha,
pera vrana jošte živi krak.
110 645

Nema komentara:

Objavi komentar