subota, 21. rujna 2013.

Novi dan



Novi dan
Pjevat ću tebi jer jeseni se ne pjeva,
jer je dan kraći, a satovi se miješaju.
Možda opet od onih istih pripjeva
postat ću dosadna, ali na kraju

nikada ti ne mogu reći „Laku noć“.
Presahnuli izvori postali su prošlost
koja se ponavlja pa će doć',
u tome je sva moja poslušnost.

Izraziti vjernost nakon zajedništva
bilo bi možda i suvišno, nepotrebno.
Naglašavati zavjete, svetištva
i opet pripovijedati otvoreno,

ili bolje, načiniti svečanost.
Pospani poljodjeljci
odlaze bez večere u vječnost
dok ne dođu ponedjeljci.

Bezobrazno je s moje strane
upadati ovako, iznenada,
u tvoje raspoređene dane.
Oprosti što te prepadam.

Oprosti mi što se mijenjam,
sigurno ide na bolje,
i opet palim stijenja,
i opet iste volje.

U tome i jest vrijednost
jednog zavjeta;
ni Božanska čednost
nije, onako sveta,

nikada pasivna
kao voda stajačica.
Jesen silna
jedna je inačica

za ovo raspoloženje,
previše uzburkano.
Nije dosadno htijenje,
nego nekako opasano,

moja želja.
Želim ti dobru žetvu
svega portfelja
i novu, kasnu sjetvu.

Nije naša molitva
meni onaj bodež,
nego je prava palitva,
ali neka i rez

i ništa drugo
ne mora biti.
Nekom oprugom
hoću progovoriti,

ta nisam se zavjetovala
prevelikom šutnjom.
Već sam odnjegovala
promatranje slutnjom.

Dobro jutro, starče,
nisu ove noći predugačke.
Igrali smo i žarče
igre, proganjali mačke,

brali i cvijeće, neka ti bude.
Bez ljubaznosti,
moji se svi nervi probude
u ispraznosti.

Prolazim samo,
priznajem, umorna malo.
Obavijena tamom,
svjećica treperi plamom,

i hvala, hvala puno
na ovoj jakoj podrški.
Trnova moja kruno,
nisu mi stihovi drski.

Ne dajem obećanja,
samo sebi ih dajem.
Nisu ona zato manja,
niti se ja manje kajem.

Okreni se, pogledaj van
i zaboravi sve što možeš.
Pogledaj u novi dan,
iziđi iz moje kože.
2209 034

Nema komentara:

Objavi komentar