utorak, 10. rujna 2013.

Zrnca soli na stijenama



Zrnca soli na stijenama
Tvoj plašt ostade vijoriti
dok ti brzo si se udaljavao,
bez tragova na stjenovitome tlu.
Sada ja prvo moram rastvoriti
put kroz taj tjesnac u koji si uplovljavao
lakim i lebdećim krokom u prolazu.

Moram pronaći uzak prolaz
ili opet na neki svoj način
približiti se i slijediti te bez uputa.
Imam uputa nekih cijeli kolaž,
znam da su mudrolije dobar začin,
sol koja se osipa posred puta.

Ta zrnca soli na stijenama koje lebde
prava su, ali jasna zagonetka za mene.
Tebe tražim jer i ja dodajem po nešto,
ali mi nisu dovoljni stihovi te sljedbe
da bih dostigla tvoje stope znamene
kojih nigdje nema i prođoh ih vješto.

Zašto sam te tako naglo otjerala,
zašto me umor od ljubavi savlada,
zašto odjuri odlučno i  tajnovito?
Zar zato da bih ti prolaz razderala
koji  samo s plaštem ima ti sklada,
a mene raspusti samu i skrovito?

Takva je žrtva, mora tako biti;
moram ja sada žeđati za vodom
iz tvojih neznanin dubina.
Znam da mi se nećeš sakriti
i da nećeš se okrenuti nekim povodom.
Evo, i mene dočeka ova slana udubina.
1009  1917

Nema komentara:

Objavi komentar