nedjelja, 15. rujna 2013.

Blagoslov za progonitelje



Blagoslov za progonitelje
Samo trebam tvoju ruku, samo jedan poticaj
koji došao bi približno iz tvoga smjera.
U praznini, malo riječi svoje meni potjeraj
kako bi postala puna moja mjera.

K meni je došlo vrijeme, i doba moje nesuvislosti
ostade u zraku kao susret duša izgubljenih.
To je nelagoda samo, nema mi tu neke ovisnosti.
Bilo tko bi mogao poželjeti od zaljubljenih.

Blagoslivljam tu prazninu, ovu malo tešku večer
koja prohladna je, prirodna i osvježavajuća.
U meni također ne prolazi što mi netko reče,
zatvorenoj volji  molitva je moja ponižavajuća.

Beznađe je susrelo me koje želi opraštati
jer je nada takva, jer se takve duše vole.
Dah praznine poznat mi je. Maštati
mora da ga zrnca nade previše ne bole

Samo trebam tvoju suradnju, suslavljenje Prapočetka
kada samo prazne, ali vjerne duše su se rukovale.
Blagoslovila sam, blagost mi je još zaostala od svetka,
samo stoga što su prazne duše dvije malo propale,

a sad se krećem prema dalje, sporih malo pokreta,
krećem sad na pravu molitvu Bogu za sve nas.
Zato tražim samo laganoga tvoga plašta okreta,
samo jedan znak od tebe da popuni žića kras.
1509 2032

Nema komentara:

Objavi komentar