srijeda, 4. rujna 2013.

Kriste, Spasitelju



Kriste,  Spasitelju,
Spasioče moga života, rujno vino mojega nadahnuća,
Vrela krvce uzburkana mojih ranih osvanuća i zakašnjelih pokajanja,
sredi mi, molim Te, grijeh ovaj ogroman, velik kao kuća
nekog ohologa bogataša, sredi moj dom i obitelj da budu sveta stanja.

Duše koji me opravdavaš i unaprijed mi oprosta daješ,
sveta ružo moje domovine, ove janjadi uznemirene
od vukova i lisica; spašavaj ove ljude koje dobro poznaješ;
posveti nas i blagoslovi, podaj nam duše smirene.

Podaj, Oče tri puta svet, podaj nam puno duhovnih zvanja
jer dozreli jesmo za povjerenje u Tebe, našu jedinu uzdanicu;
da nam cvijeće iz kamena pronikne na čas Tvojega pozvanja;
a Ti pozovi; i ove što se dvoume, i ove koji nose nevidljivu zlatnu klicu.

Jaganjče okrutna svijeta, Janje Božje i Majčino, slabosti svekolika,
podaj nam drhtave usne, srca i ruke za vapaje, molitvu i dlanove široke
kako bismo u slabostima svojima Te pronašli gdje čekaš usred krika
i daješ nam se ugledati. Prosvijetli nam zajeničku stazu za prve korake.

Isuse koji si sam totalno razgoljen posred svijeta gruba, na čavlima,
podaj mrtvima, zarobljenima, osramoćenima od svojega milosrđa
da u Tebi pronađu prva mjesta nebeskkoga kraljevstva od davnina;
pogledaj malenu rajsku zemlju puka braniča njiva, mora i pobrđa.

Izbavi vladavine od ucjena, borbi i nereda; izbavi, Bože, moćnike
koji premnogi su bez nade i poleta; daj očajnima siromaštvo duha.
Da vide na svojim kartama svijeta, gdje se skrivaju, zle pomoćnike.
Podaj svima nam česticu Tvoje patnje, svagdašnjega našega kruha.

Posveti prinose onih što Ti se klanjaju i koji Te ljube i dobro poznaju.
Posveti nespretne ruke čovjeka, svoga stvorenja, koji Ti donosi kletvu.
Jer dobra je kletva, a ne valja sumnja koju u strahu svi ljudi odaju.
Ljudsku slutnju oživi da vidi Tvoga Duha, da bi imao Ti rodnu žetvu.
409 1743

Nema komentara:

Objavi komentar