petak, 13. rujna 2013.

Četrdeset godina pakla



Četrdeset godina pakla
Tvoje me riječi više ne pogađaju,
tvojih mi misli ne smeta okrutan tijek;
Više nećemo biti dvoje koji se svađaju,
ja za sebe imam protiv toga lijek.

Znam da ćeš se uvući u moju obitelj
u koju ti, po novome, želiš pripadati.
Da li je to zato što tvoj stari krotitelj
više nema živaca s tobom se nadati,

pa sada tražiš neke izgubljne konce,
i računaš kako ćeš nešto novo kupiti
jer tko voli stare pohabane lonce,
valja i nove žrtve za starost prikupiti.

Ponizio se u srcu ljudima nisi
od kojih si živio, a trošio pare
pa zaradio mučne boleštine ti si;
znaš li kako se stvarno ljudi podare?

Hvala ti što nisi moja odgovornost,
hvala ti što si me davno napustio,
iako ti je ostala stara sposobnost
uvrijediti čim bi nešto izustio.

To popravio nisi jer se držiš bogatašem,
jer misliš da stvari su vrijednije od ljudi
i sada pokušavaš vidjeti kako ti mašem,
ali ja ti strpljenja više ne nudim.

Zarobljen si bolestima i vlastitim dugovima,
gnjavit ćeš sada sina kojega upoznao nisi
da bi te imao tko uzdržavati u tvojim lugovima,
ti koji alimentaciju prokockao si.

Sada ćeš igrati na našu dobrotu i sažaljenje,
dobit ćeš sve što ti srce hoće, svu njegu i smještaj
dviju obitelji kojima dade samo poniženje.
Ali ja ti i dalje mislim samo na naviještaj

Riječi Gospodina Boga našega,
što god si nama učinio, učinio si Njemu.
Ni moga sina, ni ovoga drugoga
ti nećeš imati u životu svojemu.

No, to tebi ne treba, oni moraju znati.
ti želiš samo dovoljno alkohola
i čezneš da bi ti netko lijepu riječ dati
dok tvoja je riječ uvijek bila ohola.

Dobru riječ nikada nećeš prepoznati,
Ona je za tebe samo uzrok neke tvoje boli.
Idi, sotono, od mene, i tiho pati
jer čitav život nisi naučio kako se voli.
1309  1221


Nema komentara:

Objavi komentar