srijeda, 18. rujna 2013.

Ogrijev Spasa



Ogrijev Spasa
Nada je moja na vrhuncima
gdje čisti se zrak nad orlovima;
ona je u orošenim zrncima
sunčevih zraka nad oblacima.

Do svemirskih tijela uzdiže se uzdanje moje,
iznad kojih zvijezde mirno trepere;
poznavanje duša u Tebi meni veliko je
iznad ljudskog znanja koje čini omjere.

Ljubav je moja skromna ispod stopa
kojima hode cipele po ulicama;
ona nikada ne postoji dalje od stropa
kojemu teže oni tjemena ulizana.

Predanje je moje postalo nevidljivo,
tiho kao u djetinjstvu ruže:
ono je postojanje nenametljivo
u kojemu se ni ruke ne pruže.

Osobnost je moja kao pokisla,
kao krilo vrabca ispod golubice;
glava je moja prepuna svisla
kao smireni prsti neke ovisnice.

Jedna suza mi niz nutrinu curi,
iznad bolnih od hoda žuljeva;
izvana po meni slatkoća kuri
od mira se skroz po meni prolijeva.

Vrući pot sa čela i kroz kosu
potiljak grije i širi se oko mene;
nema ni traga nekom ponosu.
Kao živi film moje su uspomene

od kojih načinila sam zavežljaj
da me pokrije prije zime.
Predajem se, Kriste, u zagrljaj,
pot i suze mi teku u Tvoje Ime.
1809 2143



Nema komentara:

Objavi komentar