četvrtak, 19. rujna 2013.

Aktivna šutnja



Aktivna šutnja
Kroz Tvoje riječi povlače se u tragovima preporuke
kako se moram kloniti svijeta, povući od vražjih zamki,
a opet, služiti svima i ne davati ništa preko ruke
nego u poslušnosti slijediti zapovijedi u svakoj slamki;

ljubiti neprijatelja, a ukoriti neku grešnu radnju.
Kako služiti nekomu tko ti laže? Smijem li pobjeći,
smijem li se odmaknuti, slaba, u samoću badnju
i odustati od nekoga tko me često želi sasjeći?

Prokletiji mora biti onaj tko te galamom pobjeđuje,
gori je od tebe koji niti ne znaš nekome reći „ne“.
I kada kažem kako neka tvrdnja pažnje ne zavrijeđuje,
uzalud. Nema razgovora više, postoje samo obijede.

Kako sam krhka duša i nemam želje za preživljavanjem.
Kako sam tužna zbog Tebe jer moja riječ nije čujna
i ne prihvaća se. Kada se netko služi nadglasavanjem,
ne može slabost moja mača izvući jer sam nečujna

i otvorena rana koja hodi po svijetu, rasplakana
zbog Tebe i zbog sebe same – tako bijaše od početka.
Sada samo molim Tebe i samo Tebi sam odana
jer Te jedinoga slušati želim svakoga Tvoga svetka.

I Tebe sam nadglasavala nekada ja, vičući svima
u Tvoje ime ono što u potaji rekao si mi, Isuse,
jer Te nisu dobro čuli. A sada i ja samo šapat imam.
Šutim. Klimam glavom jer u grlu stoje mi suze.

Sada me još i obilježava ona starosna, treća dob
kada se čovjek raduje što je pri kraju puta.
Zahvalna za život u Tebi, koji presječe moju kob,
povlačim se. Ovoj duši svjetina postade rana ljuta.
2009 720  


Nema komentara:

Objavi komentar