srijeda, 18. rujna 2013.

Kako da Te ne volim





Kako da Te ne volim
Sjećanja mi dopiru do onih dana
kada se nije s rođenjem krštavalo,
a krstu svojemu slavim rođendana.
Nije mi se Krista tada predavalo.

Ovo danas je mila majka
prema onome kako je meni bilo,
ali je u biti to ista hajka
kao i tada kad me je majčinstvo rodilo.

U raljama kontroverznog imperatora
također se čovjek opredijeliti morao
kao i danas, kad imamo nježnog diktatora
i kao tada kad nas je rat izborao.

To je sve samo još jedan dokaz
da je opredijeljenje svako besmisleno,
svugdje i uvijek postoji prokaz.
Ljubiti sve ljude pravo je i osmišljeno.

I oni što nas ekonomijom sada mame,
te u isto vrijeme nas i kažnjavaju,
izgledaju ludi od vražje pomame
dok im se riječi sve sukobljavaju.

A oni koji još nisu „emancipirani“
i koji ratuju neprekidno
još su više ekonomijom drogirani;
svima je nekako nezavidno.

To je slika nezrelosti čovječanstva
koje proždire svoje vlastito potomstvo,
i zemlju, i svemirska prostranstva.
Nitko ne zna prirode ustrojstvo

pa se borimo još i s posljedicama
koje nam uzrokovaše dragi prethodnici.
Konji galopiraju svjetkim ravnicama,
a prate ih medijaški prijenosnici.

Svi se zapravo ravnaju po intuiciji
koja izgleda općenito stihijska,
a ne priznaju je ni u kojoj instituciji
koje ima sva ta potjera i stiska.

Kako da Te ne volim, Isuse,
koji mi dade ovu staračku dob;
kako da ne vidim kako smo se
razbili svi preko križa Tvog?
1809 2329

Nema komentara:

Objavi komentar