srijeda, 11. rujna 2013.

Raduj se sa mnom, Isuse



Raduj se sa mnom, Isuse
Evanđelje po Luki, glava 6, redak 22 – 23
22 Blago vama kad vas zamrze ljudi i kad vas izopće i pogrde te izbace ime vaše kao zločinačko zbog Sina Čovječjega!
23 Radujte se u dan onaj i poskakujte: evo, plaća vaša velika je na nebu. Ta jednako su činili prorocima oci njihovi!"

Evanđelje po Luki, glava 6, redak 26
26 Jao vama kad vas svi budu hvalili! Ta tako su činili lažnim prorocima oci njihovi."

Ove riječi Tvoje, Isuse, kuđenje i pohvala, vrijede samo tada kada si predan potpuno Bogu. Predajem Ti se opet, Gospodine, sve činim zbog Tebe. I zbog sebe i radi sebe. Ne doživljavam takvo blaženstvo da ne bih bila na zlo sebična i grešna. Zato Ti i predajem uvijek svoje grijehe, zato Ti prinosim svoja nesavršena djela. Nikada neću biti savršena, podsvijest moja je mutna voda, ali svijest zna da si Ti i tamo zašao kao što si sašao nad pakao. Sve dobro iz mene uskrsnut će jer sam se za Tebe opredijelila. Ali nisam još sigurna gdje Tebe ima, a gdje nisi. Nisam još sigurna. Nema mjesta, niti časa gdje si Ti potpuno u mom životu. Uvijek postoji neko skretanje misli koje su navikle teći onim ustaljenim tokom kada bijah poganin. Nitko nije potpuni kršćanin. Niti svetci ne bijahu, oni su nam samo ono najbolje što smo spoznali, ali to ne znači savršenstvo. Lijepo je otkriti u nekom čovjeku svetca. Još ljepše je kada mnoštvo ljudi potvrđuje da je taj isti čovjek svet.
Želim posvetiti svoju podsvijest. Zato Ti je predajem, evo, sada po prvi puta izvlačim od svoje sebičnosti jedan dio s posebnim naglaskom na dobre osobine mojih nesvjesnih čina, snova i ostaloga. U mojoj podsvijesti su i mnoge ovisnosti, nepotrebne jer nisu ovisnosti o Tebi.
Nisam potpuno sita, niti bogata; ohola sam, nikada tako snažno ponizna da bih mogla bolje vidjeti kakve nerazumne postupke i djela činim. Često kradem po neki komad hrane ili po neku istinitu tvrdnju nekog svetca prisvajam kao svoju. A koliko li sam tek licemjerna?
Uđi, otvaram Ti svoju podsvijest u kojoj se možda zlo radujem jer svjesna moja radost u Tebi uvijek je tako čista kada me netko pogrdi.
Ne smijem se previše, ali kada me Tvoja radost obuzme, da li i to postaje samo licemjerje? Ne, nemoguće, to ne mogu pojmiti. Radovati se u Tebi je blaženstvo i sigurnost, ne znači da ću zbog toga jednom plakati. Nikada me ne pohvališe zbog Tebe, a bacaju drvlje i kamenje neki ljudi. Raduj se sa mnom zbog toga. Dođi, Gospodine Isuse. 1109 1101

Nema komentara:

Objavi komentar