ponedjeljak, 9. rujna 2013.

Što učini grijeh od čovjeka



Što učini grijeh od čovjeka
Što su meni učinili, učiniše Tebi, u Tebi se sakrivam.
Što ja činila sam bijaše za mene vatromet sreće.
Samo zbog jednog, ne tako davnoga grijeha, otkrivam
pogibelj i u njoj se poniznije s Tobom susrećem.

Dat ćeš, već kao da sam okajala veći dio svoje pokore;
dat ćeš jer smo se jedno drugome obećali
i snažno pouzdanje međusobno nama daje odgovore
na pitanja jesmo li se zaista upoznali.

Kao da Te bolje poznajem, Kriste moj, i promatram
što učini grijeh od čovjeka. Pod stare dane od nakupljenih dugova
nemoćan i zatečen ostaje. Dug svoj sada razmatram
i sretna sam što nije veći i što me vraćaš do svojih sprudova.

Žena sam bila, a sada samo sam ljubavnik Tvoj i sluga,
iako znaš dobro da posinstvo nosim od ljubavi ljudske.
Majka sam sve to više što više porodu bijah samo druga,
a dobro pamtiš kako sam nosila na očima ljuske.

Dužnik sam neveliki, ali i to mi je previše za moje dane
koji neprekidno pokušavaju zabrinuti se za sutra.
Ti mi dade sve snage moje i već su odbrojane,
a ja se kajem sada istinski za duga malo, duboko unutra.

Izbavi me sada; i ono što sam iskala, rekao si da ćeš dati.
Pokaži mi u ovome dugovanju svoje izobilje.
Primi pokoru moju i pokajanje, smiluj mi se, dug mi skrati
kada pred Tebe dolazim s dračem i smiljem.

Već si mi vratio radost svoga spasenja, prezahvalnoj;
već me miluješ sada svojim nadahnućem za stvaranje.
Uzimaš milosrdno sve dare moje mi k sebi, neusahloj,
činiš od mene haljine svoje koje nisu za paranje.
909 2142

Nema komentara:

Objavi komentar