nedjelja, 8. rujna 2013.

Zvuk molitve



Zvuk molitve
Strašljivica ja, nabolje strašljivce prepoznajem
koji ne vide straha svoga i straše me još više.
Da tebe ne upitam ponekad i da sve ne doznajem,
prazno povjerenje postajalo bi sve tiše.

Na kraju više ne bi vjerovanje postojalo,
nastao bi nered veliki i sveopći.
Zbog toga i nade bi ponestajalo,
svi bi popadali od želje za moći.

Moje te ruke poslušno prate,
moj stih je vezan usko uz tebe;
ne zovem ja tebe „brate“
već te nalazim u dubini sebe.

Ovo što vidiš, da, to sam opet ja,
iz sebe pobjeći nikada neću.
I kao što Božja riječ je sigurna,
sigurno se prsti moji kreću,

sklapaju se ruke i dlanovi stoje,
ponajviše na čelu se sastaju
kojemu sve dane i sate broje
oni što se od mene rastaju.

Otvaram pesti, to dobar je znak;
potpuno mirno o tebi pitam.
Nisam svjetlo, prazan sam zrak
i ne treba mi posebna zaštita.

Moji te dlanovi traže,
moje te slutnje ištu
i misao ti moja pomaže,
kao molitva u svetištu.

Srce je mirno, ali tuče
kao u grlice mukli poj.
Neka te grijesi moji ne muče,
ti nisi neki svetac moj,

odgovoran za sve, baš sve
i još nisi uzeo od mene
samo ono što je najbolje.
Ti si prorok iz sjene

moj govornik i učitelj,
ti si moje uvijek i sada,
odbjegli poručitelj
svih mojih težnji i nada

i moje vjere zov.
Za nas užižem plamen,
uvijek posve nov,
da ja prebrzo ne planem

i da ostanem još neko vrijeme,
izvjesno je, i blagoslivljam te
kad odlaziš na prijeme,
na odmor. I ne dozivam te

jer Boga imam za te stvari
nego puštam život romoriti
kroz Duha Svetoga koji podari
i daje kako i što zboriti.
809 2224


Nema komentara:

Objavi komentar