subota, 14. rujna 2013.

ANĐELE, ČUVARU MILI



ANĐELE, ČUVARU MILI
Evanđelje po Luki, glava 15
10 Tako, kažem vam, biva radost pred anđelima Božjim zbog jednog obraćena grešnika."

Velika radost bijaše u meni kada primila sam Tebe, Duše Sveti. To je znak da raduju se anđeli. Na zemlji nikakve radosti nije bilo.
Kakva li je žalost među anđelima koji se toliko trse kako bi osvijestili one ljude kojima su anđeli čuvari. Neki anđeli nikada ne dožive da ih njihov odabrani čovjek barem jednom nešto zamoli. Tako bijaše i s tobom, moja djevojko-čuvarice. Nisu me učili zboriti niti u obliku pjesmice onu molitvu
“Anđele, čuvaru mili,
svojom snagom me zakrili.
Prema Božjem obećanju
čuvaj mene noću, danju.

Osobito pak me brani
da mi dušu grijeh ne rani.

A kad s ovog svijeta pođem,
sretno da u nebo dođem
da se ondje s tobom mogu
vijekom klanjat dragom Bogu.”

(MALI MOLITVENIK,
Hrvatsko književno društvo sv. Ćirila i Metoda
Zagreb, 1994
10000 primjeraka
Gabrijel Đurak, Ivo Dulčić)
1509 727



Nema komentara:

Objavi komentar