četvrtak, 12. rujna 2013.

Anđelica čuvarica



Anđelica čuvarica
Uzaludnim stihovljem hvalim Te i slavim,
tako nespretno nakon molitve i klanjanja;
sva uzdignuta kako sada da popravim
moje nedostojne riječi i sanjanja?

Slabo je samo ljubav izreći,
slabo je nekoga samo primiti za ruku
i nedostatno. Do Tebe treba prijeći,
gledajući Ti uskrsnuće i muku,

ali i opipati u mraku Tvoju volju.
Kroz svoje riječi približiti se želim,
a ne znam za riječ neku bolju
od svih koje s Tobom dijelim.

Moj anđeo čuvar je curica
koja pleše radosno na nekom oblaku.
Bijela se na njoj vrti haljinica
i Tebi upućuje riječ svaku,

visoko uzdihnutih ruku
i vrteći se oko svoje osi.
Kao da gledam zamišljenu unuku,
a ona zapravo mene čuva i nosi.

Ugledaj me uvijek tako kao nju,
moju anđelicu čuvaricu,
i podaj njoj za mene svoju ruku,
pošalji mi po njoj neku sitnicu

u kojoj ću naučiti nadahnuće
jer Te stihom želim slaviti.
Primi po njoj moje pozdrave vruće
jer Ti mi možeš riječi popraviti.
1209  2145



Nema komentara:

Objavi komentar