srijeda, 11. rujna 2013.

Kako da Ti priđem, Isuse?



Kako da Ti priđem, Isuse?
Kako da ti priđem, Isuse, poslužujući Te ili sjedajući do Tvojih nogu kako bih Te mogla što pažljivije slušati? Svakako Te ne moram dobro čuti, odnosno razumijeti, upoznati Te i spoznavati vječnost Tvoga govora za kojega kažu da je tvrdi govor, težak za prihvaćanje i usvajanje, za promišljanje i sprovođenje u djela.
Možda, i to sam čula, najbolje čujem Tvoju riječ usred nekog posla kao što je pranje posuđa, kao da djelima spoznajem riječi koje si Ti izgovorio jednom, negdje, nekada. To je kao da mi govoriš sada jer zašto se dosjetim tih određenih riječi, zašto ne nečega sasvim drugog ili općenito Tebe i spasenja, uskrsnuća Tvoga? Ta, uskrsavaš neprekidno kada Te tako, iz čista mira, čujem.
Sjednem li s Biblijom u rukama, sakupljajući raspršene stranice, preliječući pogledom bilješke koje su mi bile važne, a ne sjećam ih se nego mi počinju značiti nešto sasvim novo pa počinjem iz početka čitati uvijek jedne te iste retke i poglavlja; i prelistavam, preskačem, tražim, zapisujem. I opet djelujem tako dok Te slušam, i čujem Te, a kada Te čujem, ne mogu prestati slušati.
Kako ću Ti prići, Isuse, kako ću stati pred Tebe, jao meni. Smiluj mi se, Gospodine, grešniku. 1109 2043

Nema komentara:

Objavi komentar