nedjelja, 22. rujna 2013.

Prst Božji



Prst Božji
Da je Bog moj i da prilazi k meni, za mene još uvijek čudo je.
Istovremeno, znam Ga oduvijek. Valjda nisam imala Duha
sve dok nisi mi posvijestio da sve što činim i govorim ludo nije.
Sada svemu On daje smisao; daje mir i napaja mi srca suha.

I sve što je moje, On mi daruje, a ti si mi onaj najveći dar
bez kojega objavljenje Njegovo ne bi bilo tako potpuno
i slobodno za mene. Nitko za moj duh nije imao toliki mar.
I to čudo jest. Moj život, moje postojanje je prepuno.

I sve što izustim, dogodi mi se, neminovno Riječ mi kraljuje;
sve što istinom sam prikupljala, sada dolazi do ispunjenja.
To mi je Isus prije mene već tu. Kad ne znam, On dojavljuje.
Život mi je objava Božja, tvoja predanost i obilje povjerenja.

Očekuješ da koristim moje sinovstvo za prolaz ka svetima
i tebe držim prvim koji me uvodi svojim poticajem u meni.
Poslušna slutnji, tebe uzimam kao ključara koji poduzima,
nakon što je jednom zamolio za mene, i ja stojim u sjeni.

Za sada još uvijek tako stoje stvari, ja bez tebe ne umijem
svetima Božjim svojim sluhom prići, ti si moj znak pokazatelj,
ti si onaj prvi kojega potražim kada vidim da se krijem,
tvoj odgovor me potiče u Kristu da Mu budem odani prijatelj.

Pokušala sam, već sazrijela za početak, dohvatiti nebeske ljestve,
i neki pomaci su već tu, ali mi tvoja ogromna snaga nedostaje.
I znam da se uvijek poslužiti mogu tom istinom u vama koji jeste,
kao prvo tvojom ljubavlju, i Gospodin mi baština moja ostaje.

Ti, si, Gospodine , baština moja, mojega posinstva od sluge tvoga
kojega mi u pravo vrijeme dade. Slavim Te neprekidno i molim
za ovo zajedništvo među nama jer zahvaljujem Ti preko groba
za taj potez Tvoj u moje besmislištvo jer od tada slobodno volim.
2209 1942

Nema komentara:

Objavi komentar