ponedjeljak, 30. rujna 2013.

KIŠE RUJANSKE 2



Zahvalni pozdrav
Znam da si onda bio taj
koji je druga zatvorio vrata
i prišao otvorenom prozoru.
Nije mi svejedno, znaj,
pa ću opet željeti tvoga povrata,
sigurno ću ti pjevati u zoru.

Nisam ja tako neka ovisnica,
samo te iskorištavam,
a ti me i dalje vodiš.
Ja želim pjevati kao ptica,
ali možda samo dodijavam
i nisam uopće u modi.

Već je moj obrat započeo,
već ja sam ti zrela cura
i drago mi je zbog ovoga prijateljstva.
Uma moga zaliječenog
postoji velika procedura
i počinje doba prosvijetiteljstva.
2909 1950
















Životni post
Toliko sam žudjela za Bogom, draga,
od kada znam za sebe, od malena
pa sve do ovog strasnog trena,
da nekako mislim da me vodi preko praga
i da zbori „neutješna je žudnja njena,
samo mene glčeda njezina zjena“

i čini mi se da je vidio za mene
samo jedno pravo riješenje,
a to je da me konačno zaista prozove.
Ove nove medicine i molitve suvremene
nisu kao moje životno bdijenje
za kojega ja čekam Krista da se odazove

mojim suhim prošnjama i tihome čeznuću.
Ispod leda moga duša moja tutnji,
ja ne mogu više srcu svome vruću
dokazati da ima nešto drugo osim slutnji.

Zahvalna sam, Oče, Tebi i radosna;
velika me nada sada obuhvaća,
ali strpljiva je ova duša posna.
Reci samo da me uskoro prihvaćaš.
3009 825

Nema komentara:

Objavi komentar