nedjelja, 15. rujna 2013.

Križevi



Križevi
Predajem Ti sve naše križeve
jer je na svijetu sve sastavljeno tako
da zajedno živimo; kao da ih bereš,
kao što se ubire neko cvijeće, lako.

Jedan od svih križeva je veći,
taj pred očima mi stoji.
Zvuči kao da je okrenut nesreći
koje od mene se samo boji.

Za tu dušu Tebe molim i prikazujem
sve ono što je dobro bilo, puno vjere
nadam se polučiti jer Te silno štujem.
Sve to dajem Ti bez provjere.

Nadlijeću me neki teški zrakoplovi,
krikovi se stapaju u jedan tihi šum
dok ja mirno sebi ribu lovim
pa sve mreže bacam si na drum.

Tramvaji se čuju iz daljine,
priroda me lagano uspavljuje.
Molim Te, sada prihvati me,
za sve one koje vrag si snuje.

Hvala Ti za mir, Križ je u nebesima
i ja s Tobom dijelim kraljevstvo
molitelja za te duše koje sve Ti imaš
već u planu. Predivno je Tvoje svetstvo.
1509  2104

Nema komentara:

Objavi komentar