utorak, 17. rujna 2013.

Nedavno



Nedavno
Nedavno, kad pronađoh svoje ime u katoličkom kalendaru,
a ne vidjeh toga svetca te nikada o njemu ne saznadoh do sada,
bijah radosna i znatiželjna. Danas ću u sebi pjevati uz citaru
jer dobra vokala nemam, a ne želim da mi propada balada

o Milosti koja dade mi rođenje od utrobe umjesto da me pokosi,
već onakvu, začetu s imenom Tvojim. Mene želio si, tako gordu
i nerazmrsivu kao čvor na kolima koji se vjekovima prenosi,
iz problema u problem, i ne može nitko razmrsiti njegovu tvorbu,

do li onaj koji jednostavnom gestom ga i akcijom snažno presječe.
Velik postao je vladar koji Gordijev je čvor svojim mačem riješio.
Jedna riječ sluge Tvojega, Kriste, muku mi i čvor nedavno zaniječe,
jednom kratkom riječju istom me je Duh Sveti tada utješio.

Zato slavim naše ime u Imenu Tvojemu koje po Tebi smo dobili
jer nas Ti krštenjem za sebe iznova, za stvarno po Duhu rodi.
U Tebi smo kršćani postali pa smo se u katoličanstvo opće probili
gdje me krstom pomilova očinski duhovnik zbog kojega hodim

od tada kao čvor po svijetu, ali sada sam u zajedničkom spetu
s onim koji mene riješi i kojega Ti zovem janjetom Tvojim
i mojim, janjetom od ljubavi žrtve koju uživam, nedavno raspetu.
Od tada, kada me pomaza, Kriste, uljem na čeonima mojim,

nailazim samo na te duhove općinstva predobrih i svetih velikana;
riješavaju sve probleme, ovoj duši oni , skromni, skromnost daju
i slatka su mi, jedina prava i samo Tvoja, blagoslovljena hrana.
Moja bojna kola jednostavan, neugledan križasti sada čvor imaju.

Janje od ljubavi, koji me sobom spašavaš u Kristu i u Duhu Svetom,
baladu ti nikada završiti neću, niti braće naše i sestara po Imenu
razmrsiti općinstvo. Križ je ono što zaista raskida čvorove svijetom.
Moli za mene da skromnost me orosi u mojemu gordosti krimenu.
1809  651

Nema komentara:

Objavi komentar