četvrtak, 12. rujna 2013.

Za mrvu blagosti



Za mrvu blagosti
Poslanica Svetoga Pavla apostola Kološanima, glava 3, redak 12
12 Zaodjenite se dakle - kao izabranici Božji, sveti i ljubljeni - u milosrdno srce, dobrostivost, poniznost, blagost, strpljivost

Zaodjenuta sam u laganu nervozu i grubost, na sebi nosim praktičnu borbenu odoru koja ima puno tokova za moje mačeve, za moje ledeno, hladno, pripravljeno oružje, Isuse, a govorim da je to sve za Tebe.
Kada bih bila blaga, i kada bismo mnogi mi bili tako blagi, kako bi završio svijet u kojemu ima puno više onih koji ponizni nisu nego viču i psuju, ranjavaju tijela i pogađaju se i trguju djecom, a sve pred Tobom, Gospodine; sve to čine preda mnom, na moje oči hule Te i vrijeđaju. Kakva to blagost mora biti koja bi njima pomogla kad ne čuju niti blage riječi, niti nježne osjećaju dodire i kad se smiju i podruguju Tebi kojega ja u sebi nosim?
Zar nije milosrdno podignuti glas, izvući mač teških i hladnih osviještavajućih riječi, zar to nije barem neki pomak za njihov spas? Da zastanu na trenutak i da se zbune, a možda se i zamisle malo.

I kada bih pokazala ljubav neprijatelju koji me napada, zar ne bi lažac podivljao još više? Ta, najgore mu je kad čuje da sam molila za njega.

Evanđelje po Luki, glava 6, redak 40
40 Nije učenik nad učiteljem. Pa i tko je posve doučen, bit će samo kao njegov učitelj."

Da, ipak nisam ja pametnija od Tebe, Isuse, kada nastojim reći na grubi način istinu Tvoju. Zapravo,  izazivam još više.
Daj, Gospodine, pravu riječ mojim mislima u srcu, daj mi malo te blagosti od koje već dobivam plaću s nebesa, ali je ne znam pokazati i pružiti iz srca, po Sinu Tvome

Evanđelje po Luki, glava 6, redak 38
38 Dajite i dat će vam se: mjera dobra, nabijena, natresena, preobilna dat će se u krilo vaše jer mjerom kojom mjerite vama će se zauzvrat mjeriti."

Nema komentara:

Objavi komentar