subota, 21. rujna 2013.

Balkanski poligon



Balkanski poligon
Poludjelo topovsko meso nastaje od samoupravnog socijalizma kojime 
ne upravlja nikakva vojna sila nego navika. Opet čitam proklete naslove
u medijima i kako su proigrani mozgovi na ratištu iskali „Odvoji me,
ili ti ili ja“ ili, zna se, na Balkanu 1991. nastalo je u sredini zemlje nove

koja danas još je uvijek ista odprilike kao prije svih tih ratnih godina
dvadesetog stoljeća i tko sam uopće ja protiv neke obavještajne službe?
Odakle meni sada javljati se? Zar ja nisam tiha i pristojna plodina,
Europljanka jedna ostarjela i kakve su to razne riječi i možda tužbe?

Valja bijah bezspolno opredijeljena jer niti rat pita, niti socijalisti,
oni prijašnji na spomenutom području, a i tako ne vjerujem medijima.
Nova igra oko istraživanja zastarjelih zločina u kojoj kapitalisti
traže možda sebi opravdanja, briga me, podmladak već višu školu ima.

Već nas opet dijele, već nas odavno rasporediše, poligonom postadosmo
kao da je prvi prvi put. Ne daj, Kriste, samo novih zakona i pravosuđa,
ne daj novih ideologija koje na onima prastarima u krvi naučismo.
Spasi, Kriste, radi velike slave Tvoje, ove mlade ljude od rata još luđa.

Jao ženama koje rađaju. Zar nije lakše u epruveti ratnika načiniti
koji može i ne mora dijete nositi ili nekom letjelicom upravljati?
Hoće li se ovaj svijet preobraziti samo u muškarce koji neće činiti
ništa drugo do li uživati u sterilnoj reprodukciji i igrice igrati?
2109  2256               

Nema komentara:

Objavi komentar