nedjelja, 8. rujna 2013.

Tu sam negdje, pokraj tebe



Tu sam negdje, pokraj tebe
I da te ne susretoh opet, odjednom i bez traga,
možda se još dugo vidjeli ne bismo.
I da mi ne spomenu ti moga zavjeta draga,
pisala bih ti svoja ogorčenja, a ne pismo.

I da ne susretoh tračak mali ti na usnama osmijeha,
i tebe bih pogledala s nekom blagom sumnjom.
Ti me opet povuče k sebi i daleko od moga grijeha;
ti me pogleda kao s nebesa, kad se rese munjom.

Valjda sam još tu negdje, u svojim vrtovima
kad vidim nebo i čujem ti molitve zvuk.
Ne vidim dobro ni kamenje, ni onu ružu u snovima,
ali znaka je tvojega prepun oko mene muk.

Kriste, pomagaj, moje sumnje razbistri u susretu ovom
kako bih mogla reći dragome jesam li zaista Tvoja;
dođi, Gospodine, dok nisam se sva pretvorila sovom
koja se našla sama u drvetu sotonina perivoja.

Ta, ti me poznaješ, zaboravljam stvarno činjenično stanje;
ti znaš dobro što je i kako sam upala u ovaj nered pusti.
Ti znaš da moje riječi su samo jedno moje izdanje
koje prolazi kao i uvijek, kao i oblaci gusti.

Znaš me, govoriš, znaš me dobro, prevariti ne mogu
samo tebe jer sam ovakva sebi neprepoznatljiva;
ali vidim u tebi tko sam, i vidim u sumnjama s tobom slogu.
Tu je negdje, pokraj. Kraj sotone moć neshvatljiva.

Ne govori mi ono što o meni znaš, ono o čemu ne želim
čuti i slušati predugo. Vidim da u meni još je previše zla.
Reci na svoj iskreni blagi način samo da još uvijek dijelim
sve svoje vrtove samo s tobom, žrtvo nevina.  
809 2102

Nema komentara:

Objavi komentar