ponedjeljak, 16. rujna 2013.

Iza zatvorenih prozora



Iza zatvorenih prozora
Izgubila sam sebe i nemam nadahnuća, ta kome ja to sve pripovijedam?
Da li savjesti sam odgovorna koja služi uglavnom za grijehe tražiti?
Ili si to ti se u mojoj savjesti zadržao i kao da ti se redovno ispovijedam.
Ti si sigurno meni ono što nazivaju podsvijest koju mi je posao ublažiti.

Molim, evo, za ovaj svijet, ne prekidam samo tako moje kontemplacije.
Zahvaljujem Bogu Kristu za ovu moju večer mirnu, divote glasa tvoga.
Ne želim čuti za mnoge propale velike svjetovne mirotvorne akcije
već radije malo sam kontemplirala i za mir u svijetu molila Boga.

Već se spremam Ranama Svetoga Franje, već unaprijed slavim
ponajviše onu blagost koja zacarila je u mom srcu od grubosti
nekadašnje. Nisam se odljubila nego imam tebe više da ti javim
samo kako ovdje mir je od ljubavi tvoje i predanosti.

Kada se prozori zalupe i zatvore se vrata, mnoge duše prognaničke
nesretne su jako. Mnoge duše poganske ne znaju da im je divno,
samo sretni su; mislim na one koji ne ratuju sada, duše nevjerničke,
pa se spremaju u nova trgovanja s ovim svijetom, žive posesivno.

A ja zadnje vino pijem, prije nego započnu vremena pokornička.
Premalena za pod krov tvoj doći, svoju vjernost samo ispovijedam
ovako, i ovdje; malo na brzinu jer već obuze me slavljenička
pokornosti dobra mjera dobra raspoloženja. Anđelici zapovijedam,

svojoj čuvarici koju vidjeh kako neki obruč tebi baca
tvojemu anđelu, koji isti obruč vraća preko oblaka,
to molitva jedna ista putuje preko oceana i vrhumaca,
molitva za mir u svijetu i za onu dušu koja, laka,

sada samo na svoj život misli, ali ga ne čuva.
Nisam dostojna, vjerna zavjetnica posinstva tvoja,
ali bit ću nježnija i blaga. Evo, moja pričuva
ti šalje zahvale jer si rekao tu riječ da ozdravi duša moja.
1609 2058

Nema komentara:

Objavi komentar