subota, 14. rujna 2013.

Jedan pogled



Jedan pogled
Evo, događa se, slatki pogled u Tebe prinosim
pa ti neke misli poslati želim, ali ne,
Uzdignuće Tvoje kao ljutica mi prkosi
pa ja zaboravljam, zaboravljam sve.

Gledati Ti samo simbol, samo tijelo ljudsko,
pribijeno, okrunjeno, zakrvavljeno,
već je vjera, religija to je, strašno sudsko
moje preispitivanje, ali zaboravljeno

jer samo jedan, bilo kakav, pogled gore,
na Tvoj križ, mijenja mene iz korijena.
U samo jednom trenutku vidim nove zore,
više nisam stopama na zemlji, povijena,

ali s Tobom u Tvom Uzvišenju Svetom.
Samo Tebe, Svjetlo moje, uvijek Tebe imam
evo, sada, čim sam Tebe pogledala netom,
već si svoje misli iz srca oduzimam.

Simbol Tvoj je barem ljubav nebeska za mene,
ljubav viša, veća od ljubavi znane
u kojoj mole za me mnoge duše zaljubljene,
koja rasipa se svijetom na sve strane.
1409  1745




Nema komentara:

Objavi komentar