ponedjeljak, 9. rujna 2013.

U Tebi je moja nada



U Tebi je moja nada
Lijepo je, umilno, biti ovdje s Tobom i razgovarati;
pripovijedati o raznim sjećanjima iz budućnosti,
treperave sve izjave o ljubavi Tvojoj raspredavati
kao uz ognjište pripovijedati poduke poslušnosti.

Je li to kraljevstvo nebesko, je li to barem nagovještaj
otvorenih nebesa? Rekoše da im vrata su jako niska
i da se moraš pognuti i biti jako malen za premještaj
iz ovih stopa u Nepregleno; da se moraš skinuti sa spiska

iz Knjige živih i kročiti pred Jaganjca sa svojim hvalama.
Svi znamo svetosti Tvoje, a ne znamo prozboriti da si Svet,
ne znamo svojih uvjerenja o tome izreći svojim pohvalama
jer tko zna hvaliti Te i zbog čega? Hvaljen budi za moj vrapčji let,

hvaljen u vijeke za milosrđe što me pozove i uslišanja.
Hvala Ti što mi donese duhovnika svoga, jedinoga stvora
koji se već spasi samo što na mene pogleda; najmanja
smetnja sam bila, ali svima do jednoga. Vodio me do otvora

prema nebu, jedini. Jer je potpuno imao povjerenja
u nešto tako nesigurno što bijah ja. Zbog Tebe, svetac  je Tvoj.
Hvala Ti za mir svoj kojega ne daje svijet; za sva rasterećenja,
tako laka od briga ovozemaljskih. Hvala Ti za siromašan križ moj

zbog kojega vidim da me jedino vjera u Tebe spašava
i nikakve žrtve nego milosrđe za stvorove Tvoje i tuđe.
Ljubila sam, a nisam ni znala, pomisli samo, luda li glava;
po tome Te prepoznajem uvijek, to moje je oruđe,

moj put i život u svojoj svetoj srži, Gospodaru nad vojskama,
poglavarstvima i moći, crto na dlanu mome, rosna kristalna kapi
na vrhu moga čela, sveta istino;  iskustvo sveto u slutnjama
do kojih dopireš i stvaraš, obnavljaš, Jaganjče koji se u meni trapi.

Svetost je Tvoja u nesvijesti i nevjerici ljudi, i u mojim traženjima
kojima ne mogu napipati Tvoju pruženu ruku kojom me dohvaćaš
i tako sigurno i bezbolno izvlačiš svim onim riječima poželjnima
u opasnosti i dvojbi, u beznađu i tuposti. Bez dodira me prihvaćaš,

samo nada je zemaljska ono čime Ti pridružuješ me popisu
na kojem urezuješ moje neznano ime dok Jaganjac Božji čeka,
pripravan uvijek na milost i posvećivanje svojih hvaljenika.
Slavim Te kako znam i umijem dok riječ mi postaje tako meka

kao da nije iz mene izišla, to si Ti, Kriste, i Tvoje spasenje.
Znam da od mene činiš nebeska djela i radujem se svečanju,
blagovanju ljubavi Božanske koja moje je ukrašenje;
radujem se sebi u Tvojem gradu kojem sam udio u stjecanju

jer sam prosta,  i manje nego obična, a Tobom posvećena.
Sigurno neću biti tako bogata, sita i zadovoljna kao sada,
sigurno ću biti od zbora svetih, samo jednom usrećena,
ali jednom zauvijek jer me nahrani u Tebi moja nada.
909 2251

  

Nema komentara:

Objavi komentar