petak, 11. listopada 2013.

Nebeske obale




Nebeske obale
Isuse moj, Gospodine, evo nađe me na današnji dan
kako se s đavlima želim tući i zli duhovi
od mene polako bježe pa se vraćaju povazdan
jer slatki su im, slatki Tvoji kruhovi.

Neka mi potomstvo sudi, neka me rastrga sada
i neka sam predana ponoru
ako ne činim po Tebi koji u meni vladaš;
ako Te ne čekam kao straža zoru.

Prije mene Ti dolaziš i preda mnom hodiš,
ne zborim ništa o čemu znam.
Ti me već dovede, Ti me uvijek dovodiš
na gotovo, kada riječ si pročitam.

Tada mi je kao da Ti mi pripovijedaš
o narodu svome i čujem Ti poduku.
Izraelu svome neprimjetno zapovijedaš,
meni pada Ti riječ kao dar na pruženu ruku.

Samo mi daj posta od svega izobilja
koje moju brigu neprekidno stvara
pa zao duh pušta u srce mi previše smilja
i kao krivac zapovijedi obaram.

Samo poslušaj molitve moje od umora
i od traženja znatiželjnih
koje ja sama ne čujem, a znam da moram
nekako vratiti ih, uslišanih.

Neka me potomstvo pronađe
u Tvojim rajskim odajama
u koje i ja često zađem;
pusti me bliže Tvojim obalama.
1110 908

Nema komentara:

Objavi komentar