petak, 5. srpnja 2013.

Zora na zapadu



Zora na zapadu
Izvlačim iz sebe svako slovo
kao što zdušno izvlačim od smotuljka
prokleti fini duhan.
Kako opisati događanje ovo,
doživljaj ovaj vjernoga čovječuljka
koji sav je otpisan.

Izmoli za mene malo nadahnuća
jer ti već znaš da to mora biti;
molim Te, Gospode, daj mi riječ.
Ali ne, ovo je nespretno gaženje pruća
jer sada mene želi Bog roditi.
Ja srčem samo toplu mliječ.

Otišla sam u silnu tišinu i mrak,
čujem bubrege svoje, čitam ti s usana.
Sada vidim da mi se u nutrini
sarkastičan bezuman prenemaže vrag.
Ne vidi me jer sam Kristom opasana,
nevjesta sjajna u suštini.

Kako može vidjeti bezumnik
da je netko drugi bez pameti?
Ja već odavno nisam slijepa.
Normalan jest samo vjernik
koji stoji u Kristovoj zameti.
Kako je Njegova vatra lijepa!

Oči mi dade u pogledu tvome,
tvojim zazivom sebe pronađoh,
oko sebe vidim duševne bolesnike.
To su oni koji ne daju nikome
da ih posvete, čak i u dobi mlađoj
vide u drugima samo jadnike.






Obrati se, šapućeš u moje uho,
prestani tražiti slijepce
i samo mene se sjeti,
izaberi si svoje prikladno ruho.
Pripremi za nebo svoje nepce
i nemoj sebe samu speti.

Pusti bezumnike
da bezumne kritiziraju,
pogledaj zapadni rumeni obzor
kako odrazuje slike
što se s istoka izbiraju,
ostavi širom otvoren prozor.

Još dva, tri stiha i zora sviće,
pričekaj kratko i pogledaj gore.
Točno znaš kada će propjevati ptice.
Sjeti se, ti čuješ i one male ptiće
čija glad tebi stvara more.
Skrši đavla kao što znaš, nemilice.

Evo, skidam prokletstvo sa sebe
koje zaista niti vrijedilo nije,
samo je budilo u meni jad.
Blagoslivljam te, nebeski hljebe,
oko tebe kad se moja zmija svije.
Samo još sjaja slomit ću gad.

Pobjeda je velika, to je ljudski:
biti ponosan u ovome ratu.
Moja će skromnost uskoro prekriti
ovaj mračni svod nebeski,
oduprijeti se bezumnom inatu;
zora će hridine zapadne pokriti.
607 257

Nema komentara:

Objavi komentar