srijeda, 10. srpnja 2013.

Nakon burnih petnaest godina



Nakon petnaest burnih godina
Dogodi li mi se da nestanem,
hoćeš li pamtiti i sačuvati moje mjesto,
hoćeš li dežurati malo na starim postovima?
Ako se desi da rijetko banem,
to će biti zato što ne mogu često
koristiti svoj stroj na našim mostovima.

Ptiča o mom stroju je sasvim nešto posebno,
on jedva na jedvite jade radi
i sav je , sklepan, u biti rastavljen.
Njemu zaista više ništa nije potrebno,
na njemu se ne može graditi,
on je u svom razvoju zaustavljen.

Zaslon mu je sivo-crni, neka slova ne vidim,
A bruji i zuji kao da traži da ga otpišem.
Ne isplati ga se popravljati.
Kraj njega ja ovako noću obnebidim
jer mi blješti jedva, a sve romantikom odiše.
Moram ga često zaustavljati.

Dogodi li mi se da nestanem,
to će biti zbog tehničkih problema.
i neko me vrijeme neće biti.
Ako za sada još ostanem,
to je zasluga samo Proviđenja,
jedino me dragi Bog ne želi ubiti.
1107 306

Nema komentara:

Objavi komentar