utorak, 30. srpnja 2013.

Generacija hladnokrvnog bunta



Generacija hladnokrvnog bunta
Znam neke ljude koji su „seksualno oslobođeni“.
Kada ih susretnem odmah počinju pripovijedati o seksu izravno i potpuno zabludjelo i opušteno kao da pripovijedaju o dobroj juhi.
Pokušavam skrenuti temu, blago se našaliti pa dodati ozbiljnu primjedbu kako se do seksualne slobode ne dolazi inzistiranjem na seksu i kako mi je seks ono zadnje što želim proučiti na muškarcu, mislim zaista na govor i radnje isključivo i naglašeno spolne. Ne uspijevam promijeniti temu jer sam pristojna i nisam seksualno zaintertesirana pa sam tim više privlačna kao žrtva koju treba osvojiti i barem verbalno silovati. Ponekad popuštam u svom životu navaljivačima, ali njima nikada nije dosta jer ako ne misle na seks onda zahtijevaju nekakve druge pogodnosti kao što je, primjerice, novac ili čašćenje plaćanjem mnogo skupoga alkohola. Nikada nisu zadovoljni svojim seksualnim aktivnostima i djelima koja su počinili, niti izgledaju sretno i opušteno.
Ja se osjećam kao da sam se riješila teškoga tereta, sa srca mi pada kamen i sretna sam što nisam nikada morala pohađati zdravstveni odgoj. Kažu mi da sam kao dijete i da moram biti gruba prema takvima koji me počinju provocirati te kako im moram vrlo prosto i vulgarno odgovoriti jer od toga se onda povuku.
Pitam se tada kako jedno dijete koje odrasli žele seksualno osloboditi može odbiti toliko nasilje nad sobom kada ne zna niti što je to požuda, niti koje su to vulgarne i grube proste riječi i kojim tonom ih treba izreći da bi seksualni zlostavljači pobjegli i povukli se u sebe?
Kada učite o spolnim bolestima i načinu kako se klonira ili rađa dijete, ne učite ništa o prisutnosti glavnog uzroka koji stvara dijete, a to je Duh Sveti koji je ljubav. Možda na tom zdravstvenom i građanskom odgoju djeca nauče kako treba što sočnije opsovati, a pristojno; možda nauče kako se riješiti nasilnika i nastavnika, odnosno ravnatelja i vladajućih institucija; možda nauče kako potjerati ambiciozne moćnike hladnim i službenim, nezainteresiranim tonom jer to je ono što ih odbija i zbog čega im zastaje riječ u grlu pa ne mogu politizirati i obavljati nastavu, odnosno nastaviti predavanje koje sam nazvala verbalnim silovanjem iz vlastitog isklustva.3007 854

Nema komentara:

Objavi komentar