nedjelja, 14. srpnja 2013.

Poremećena država



Poremećena država
Od ludila strasna sada pati moj svijet i psi opet laju nervozno.
Evo, spoznala sam koji je datum i kakva obijesna nevera je davna
prošla kroz mene, u grijesima teškim probudih se u doba pozno.
Ni moja jadna mašta, ni propisi, ni ljekovita teč mi nije ravna.

Bilo bi zgodno da se povratim u svoje unutarnje događanje.
Prelijepa bijaše ona zadnja slika budućega koje me očekuje.
Nemam pravoga razloga niti za gnjev i neko svađanje
pa zapadoh u sukob jer sotona dobro moje izazove čuje.

Ali neka, nitko mi nije kriv ovoga puta, samo ja sam malo usporedila
ono što mi govore mnogi ljudi s onime što ja zaista mislim.
Sve sam pokupila slagalice dijelove i zaista sam sada zavrijedila
malo dobre kupke u mojim pokajanjima mnogim, pokislim.

Ovo nije neko pjesništvo, ovo je samo opet moja strašna sila
koja me kinji, ali na životu slavnom održava
i to je jedino što znam. Samo sam sebi po nešto posvijestila
dok me zapada ne znam koja po redu država.

U isto vrijeme nastade u meni od moga svijeta nova i bezgranična
zemlja jer ja tako odlučih, već ima tome mnogo dana.
Tu postoji Kralj moj, onaj isti, Gospodar križeva raznostranična,
Krist među nama na svome križu. Ja opet sam duša prodana

za sve koji u toj mojoj državi nalaze ineresa, a ne prate vijesti.
Sama ljubav radi ljubavi ne može biti bez križa, ukratko.
Nadam se da ću još mnoge sebi slične sresti,
a može naletjeti ovamo svatko.

Poremećeno je ovdje državno vladajuće tijelo i velik nepotizam,
sklepavaju se spisi, a brat i sestra su široki pojmovi
koji označavaju uvijek samo jednan jedini poznati autizam
dok ja sam samo ona kojoj nailaze svi mogući dojmovi.
1407 2330

Nema komentara:

Objavi komentar