petak, 19. srpnja 2013.

Samo reci riječ



Samo reci riječ
Da nemam Tebe, Kriste moj, već bi me uništio
ovaj nemogući svijet, ljubomora, zavist i zloba.
Tebe žeđa duša moja, Tebe žeđa tijelo moje
i sve sam učinila što si od mene oduvijek htio
pa sad znam da mi ovaj život više nije proba
nego da sam postala ljubljeno imanje Tvoje.

Ti me spašavaš od svake bijede koja prijeti,
previše je meni uvreda upućeno zbog vjere.
Nemoguće jest koliko me mrzi neprijatelj.
Da Te ne ljubim vjerom koja me posveti,
ne bih znala kamo od ponora što se stere
svuda oko mene kao grozna zmija i savijatelj.

Blaženo je to progonstvo jer sve za Tebe ja dajem.
Što god meni odmjeravaju, vapi gore u nebesa.
Samo Ti me čuješ i u svojim svetima me čuvaš
dok ne stignem na rajska Tvoja vrata da se kajem
zbog slabosti svojih. Na tom svijetu ja ne prezam
od onoga što biti mora jer me svjetlošću obuvaš.

Hvala Tebi, Bože moj, moja uzdanice;
Hvala Tebi, Kralju sa Siona nepregledna.
Sve ti svoje sada opet vraćam pokvareno,
ali sam sve činila crtajući razne skice
da se bar obrati Tebi neka duša jedna;
daj mi opet snage za trpljenje obdareno.
1907 1133



Nema komentara:

Objavi komentar