srijeda, 3. srpnja 2013.

Samo jedan




Samo jedan
Danas vraćam se s izleta,
dugotrajnog i opasnog,
na koji morala sam poći.
Na mojoj listi prioriteta
nalazim čovjeka samo jednog.
To je taj iz ponoći.

Prisustvo duha, podložna volja,
potpuna iskrenost,
sve to u jednoj osobi
i ja opet sam pjevač pustopolja.
Ta tvoja spremnost
čini tebe mojom kobi.

Tako Majka mi postade
najdraža i prva sestra,
ti si je mene izmolio;
prvina vječna ostade.
Ti si mi brza i kratka cesta,
za sve si se izborio

što se zamisliti dade
u obraćenju mojemu
pod okriljem Emanuela.
Na srca od baršuna pade
Svjetlosti vitak križ kojemu
samo jedan dah sam poželjela,

jedan dah blagi u prolazu.
I ja ga još uvijek udišem,
I ja sam još uvijek vjerna
kao jutro na izlazu;
ponoćima ode pišem,
sokole duha smjerna.
307 2348

Nema komentara:

Objavi komentar