utorak, 23. srpnja 2013.

Slavlje u kostrijeti



Slavlje u kostrijeti
Za tebe još večeras nisam pripravna,
previše je jaka utrobe mi strašna stega
koju još do sada oćutila nisam. Izravna
mekoća koja gazi preko sedam brega

u meni se diči strašnom privrženošću
prema tvome oku iz kojega molba curi.
Ja sam tebi kazna svojom priženjenošću
kao proroku nad Izraelom koji juri

Majci po kaplju rosne molitve i blage.
U toj mekoj tvojoj  molitvenoj šutnji
samo praštanje i bol je. Jedine ti drage
samo spasenje je važno u našoj suputnji.

Nisam tebe ostavila, niti se okrenula
od čvrsta dlana na kojem ti sjajim:
od kada sam za tobom ja krenula,
sve žešća mi je želja da ne tajim

Krista našeg, da ga svima predam
jer je tolika mi popudbina tvoja
da ga nema kome ja je ne dam
i kome je ne nudi ljubav moja.

Nisam dušu izgubila u središtu tebe.
Nisam preljub tebi nosila na dar
nego sam od Boga okrenula sebe,
čežnjom silnom da milosti dam;

samo važno bijaše mi posvećenje,
ali tada navali sotona. Ja se predah,
sigurna u svoju sigurnost i viđenje
te sve stvari pred njega poredah.

Tako propade sotona u svom bezumlju,
ali osta na meni mali, laki grijeh.
Sjetih se oholosti što je čekala u zahumlju
već prije nego što mi zamre smijeh.

Nisam tebi nosila ni dara, niti svoga zbora
niti sam se brinula o svojoj duši.
Ti si bio usred važnog Božijeg razgovora
pa ja iščekivanjem svoje vrtove poruših.

Čiji posao su izgubljene ovce ovog Doma,
one koje žive s nadom, a već u raljama su, napola progutane?
Samo ja sam stigla i doživljela sloma, ali posvetila sam radom
jedno srve tvrdo da mu skinem gajtane.

Polegoh si kose, kostrijet moju imam već i novu
koju rijetko rabim i za slavlje još sam tu.
Pokajanjem sasvim propisnim završavam godinu ovu.
Prelijepa je bila jer ja častim dušu Emmanuelovu.

Drugačije ni ne znam,
put je svet po kojem kročim
i da vodi tebi, samo znam.
Ljubi me zbog boli koju bacam ti u oči.
2307  2218

Nema komentara:

Objavi komentar