subota, 27. srpnja 2013.

Okovano stručje



Okovano stručje
Još se jednom osvrćem na svoje porušene vrtove.
Kamen stoji, poleglo je stijenje uza zemlju plodnu,
sada bolje vidim obale i oceane, otoke i rtove.
Opet slavim milost Boga, ljubav Krista blagorodnu.

Sada mi je u širinu graditi i ophoditi zidine,
nisko raslinje na vrhu strma odmorišta, 
jer sam nehotice okrznula okom hridine
pa se otvoriše viša sjajna obzorišta.

Sigurno ću progledati i vidjeti opet
neku novu uzvisinu koja već me doziva
da se sjetim zašto svijet je propet
među nama. Već ja čujem znake poziva.

Još su mnoge strasti došle s iskušenjem,
očima ih tvojim jasno gledam
i čudim se kakvim samo htijenjem
čezne grijeh da mu se još predam;

strašna njegova je panika u paklu
da me još povede i pridobije.
Gazim smjerno dalje, i po staklu,
jer me ista snaga tiha tada oblije,

kada mi priprijeti smrću teškom.  
I nema više nikakve agonije,
samo Majka gleda me sa smiješkom,
zove na prostranstva dijakonije

zavjeta mi moga i krštenja.
Ja sam zarobljena ovisnošću,
mene drže okovi slobode zrenja
mojom nemirnom prilježnošću

jedinoj mi ljubavi i moći,
jedinom životu koji imam.
Više ne tražim ni pomoći
jer se samo Svetoga primam

koji jedini mi dostojno se preda.
Već odavno ja odlučih,
već odavno moja ljubav svijetu ne da
da mi okove sastruči.

Sad još samo malo poniznosti ištem,
opće prepoznatljivosti, ali iz dna duše.
U naručju sigurnome hodim ratištem
kojim vjetar pomora silinom puše

pa mi izaziva svu moju snagu.
Sve je moje pripravno na predaju,
kao momak koji čeka dragu,
kao sveti kada kruha daju.

Tebi nemir neka moj ne smeta
kao što nikada i nije.
Blagoslov mi daje ova ljubav sveta,
onaj isti kao uvijek prije.
2807 735




Nema komentara:

Objavi komentar