petak, 5. srpnja 2013.

Deklaracija imućnog investitora



Deklaracija imućnog investitora
Imam iskustva iz politike,
radio sam na dušoboljama puno,
a znam i kako je kada Te pozove Bog.
Volim viđenja apokaliptike,
zabavljam se često pisanom runom,
a imam potajno i dobar polog.

Nisam niti jednu školu dokrajčio,
ali imam mnoštvo certifikata,
mnogi su stari kao i ja.
Nisam se nekom sustavu prilagodio,
a ponekad pokvarim puno alata.
Nikada nisam bio špija.

Nikamo sada ne pripadam,
ima me po svuda jer volim učiti,
cijelo vrijeme vježbam vještine.
Često u životu propadam,
ne volim nikoga predugo mučiti;
pišem radnju iz volonterštine.

Imam potrebnu opremu i odijelo,
nisam nikakav selitelj
i tražim puno preporuka.
Ne volim stvarati nikakvo sijelo,
teško je tako biti prijatelj;
griješiti pred Kristom moja je struka.

Sviđa mi se ova Pučka kuhinja,
pametan stil za investicije;
hranim se često, ali po malo.
U meni tiha nada tinja
naći kod vas beneficije
dok nije sve još propalo.
607 024

Nema komentara:

Objavi komentar