četvrtak, 18. srpnja 2013.

Brodolomci mojeg otoka



Brodolomci mojeg otoka
Ne znam zašto brodolomci bježe
s ovog rajskog otoka, moje države.
Ne znam zašto su uopće doplivali.
Tu je po vrućini dosta svježe,
a niti zvjeri okolne ne gnjave.
Zašto na moj otok svi su pogledali,

a onda se ponovo na splavi baciše?
Nije život ovdje niti malo grub,
još je grublje plutati na moru.
Mene struje znane ovamo izbaciše,
već odavno prošla sam svaki rub,
ovdje mi se snage moje povratiše.

Budući da su struje morske takve,
teško je s otoka odplivati daleko,
ali zato ja odavde pozdravljam brodove.
Oni nemaju postaje tu nikakve,
a u moru teško da se vidi splavlje neko;
brodske nitko ne zna odaslati kodove.

I ja znam izraditi splavi,
imam i nacrte okolnih morskih struja.
Oni se uvijek mogu proučiti
u pomorskom odjelu u ovoj državi
gdje splavogradnja cvate i buja
pa se može plovidba naučiti.

Ovdje ima i čajanka za brodolomce
kako bi se mogli odmoriti
i državu svoju utemeljiti.
Ja ne ometam ni ptice, ni lovce,
mogu jošte normalno i zboriti,
ali moram vrtove si plijeviti.
1907 257


Nema komentara:

Objavi komentar